Unikátní koncept, který ve světě nemá obdoby. Na začátku byla jednoduchá myšlenka – pozvat si na rozhovor známá jména z prostředí vodních dýmek. Spojili jsme proto síly s českým dýmkařským blogerem, který je zároveň ambasadorem značky SHANTI, a vytvořili dýmkařskou talk show. Do Prahy na zhruba šedesáti až devadesátiminutové povídání přijížděli hosté z Německa i ze Spojených států. Díky programu v angličtině získalo Hookah Talk Show mezinárodní přesah, a tím se i zvýšilo povědomí o značce SHANTI nejen u českého, ale také zahraničního publika.
Na realizaci dýmkařské talk show jsme se podíleli už od samého začátku a zajišťovali její provedení a odbavení. Vedle návrhu konceptu na nás tedy byla i profesionální produkce včetně postprodukce a následného zveřejnění na komunikačních kanálech značky SHANTI.
Komunikační a marketingová agentura B2F MEDIA.
Copyright © 2024 B2F MEDIA