fbpx

Správa sociálních sítí THAYA - vinařství roku 2023

  1. Home
  2. Portfolio
  3. Správa sociálních sítí THAYA – vinařství roku 2023

2023-2025

Datum

THAYA

Klient

New York, USA

location

Počátek spolupráce

THAYA je nejen vinařství. Je to zážitek. A přesně tak musí vypadat i její sociální sítě. Hned na začátku jsme si nastavili jasná pravidla hry: flexibilita, rychlost a precizní obsah. Kromě vinařství je součástí komunikace i hotel a restaurace, což znamená ŽÁDNOU rigidní strategii, ale schopnost reagovat v reálném čase.

Jak jsme na to šli?

  1. Detailní analýza aktuálního stavu a konkurence

    • Co fungovalo a co ne? Jak se prezentují jiná vinařství? A kde může THAYA vyniknout?

  2. Tvorba obsahového plánu

    • Kombinace dlouhodobé strategie s prostorem pro ad-hoc obsah.

    • Struktura postů: brand storytelling, nabídky hotelu a restaurace, edukativní obsah o vínech a samozřejmě lifestyle.

  3. Nastavení jednotného tónu komunikace

    • THAYA mluví stylově, s noblesou, ale bez zbytečného snobství.

    • Chceme oslovit milovníky dobrého vína i cestovatele hledající autentický zážitek.

  4. Videoobsah na prvním místě

    • Střih dodaných videí a vlastní tvorba reels – moderní, dynamické a s atmosférou, která přenese sledující přímo do vinařství.

    • Ukázat proces tvorby vína, sezónní práce ve vinohradu, ale i hotelový a gastronomický zážitek.

Flexibilita a reálný dopad

  • Potřeba informovat o posledním volném pokoji? Postujeme okamžitě.
  • Restaurace se nečekaně zavírá? Sledující to vědí včas.
  • Rychlá reakce na sezónní trendy a aktuální dění.

Výsledek

Chcete taky fungující sociální sítě? Dejte nám vědět.