THAYA je nejen vinařství. Je to zážitek. A přesně tak musí vypadat i její sociální sítě. Hned na začátku jsme si nastavili jasná pravidla hry: flexibilita, rychlost a precizní obsah. Kromě vinařství je součástí komunikace i hotel a restaurace, což znamená ŽÁDNOU rigidní strategii, ale schopnost reagovat v reálném čase.
Detailní analýza aktuálního stavu a konkurence
Co fungovalo a co ne? Jak se prezentují jiná vinařství? A kde může THAYA vyniknout?
Tvorba obsahového plánu
Kombinace dlouhodobé strategie s prostorem pro ad-hoc obsah.
Struktura postů: brand storytelling, nabídky hotelu a restaurace, edukativní obsah o vínech a samozřejmě lifestyle.
Nastavení jednotného tónu komunikace
THAYA mluví stylově, s noblesou, ale bez zbytečného snobství.
Chceme oslovit milovníky dobrého vína i cestovatele hledající autentický zážitek.
Videoobsah na prvním místě
Střih dodaných videí a vlastní tvorba reels – moderní, dynamické a s atmosférou, která přenese sledující přímo do vinařství.
Ukázat proces tvorby vína, sezónní práce ve vinohradu, ale i hotelový a gastronomický zážitek.
Chcete taky fungující sociální sítě? Dejte nám vědět.
Komunikační a marketingová agentura B2F MEDIA.
Copyright © 2025 B2F MEDIA